Preskoči na glavno vsebino

Nevihta

Ljudje se vsakodnevno srečujemo z različnimi trenutki. Situacije v katere hote ali ne hote pademo niso vedno rožnate. Pridejo trenutki, ko se življenje obrne drugače kot smo pričakovali, ljudje delujejo v nasprotju z našimi pričakovanji.

Kakšni pa sem, ko se znajdem v trenutkih, ko mi nekdo zarine nož v hrbet, ko mi ne steče vse tako kot bi si želela? A se znamo vseeno obnašati spoštljivo do vseh, vključno s tistim, ki mi je storil krivico, me prizadel?

Tekom življenja ne hote večkrat pademo v situacijo, ko nas nekdo namerno prizadene in nas spravi v težak položaj.  Našo notranjost prevzamejo občutki tesnobe, žalosti, razočaranj. Radi se odmaknemo v samoto. Svet okoli nas zajeme temačnost. Po naših glavi rojijo temne misli, ki s težavo medse spustijo vedrino.

Toda prizadeti me ne more kar nekdo, ki se je slučajno znašel v moj bližini. Nekdo, ki ga le bežno poznam, nek znanec. Nemoč in žalost mi lahko pri zada, le oseba, ki mi je bila blizu in sem ji zaupala. Oseba v katero sem verjeli in se nanjo navezala.

Žalost in prizadetost s časom zbledita, kaj zdaj?
Ko se situacija umiri, a bom osebi, ki me je prizadela spet pustila k sebi, ji bom zaupala in tvegala, da me znova prizadene?  Pravijo, da gre osel samo enkrat na led. Toda morda se ne bo ponovilo, morda se je oseba spremenila. MORDA. Vsak zase odgovarja na slednje vprašanje. Pomembno je le, da pri tem posluša svojo notranjost in ravna tako kot ON in ne okolica misli, da je prav. Menim le, da je preden ponovno nekomu zaupamo potrebno razčistiti preteklost in se o njej pogovoriti. tako bomo lažje začeli znova.

G.




Komentarji